5. Forduló Tótkomlós

PDFNyomtatásE-mail

Bajnokság 5. fordulója

A Tótkomlósi Autósport Egyesület rendezte a bajnokság soron következő fordulóját. Az időjárás ismét kegyeibe fogadta a  szép számmal megjelent versenyzőket. A nézők is egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a sportág iránt, több mint 500 néző látta az autócross versenyt. A gépátvételt és az eligazítást követően az egész mezőny rendőri felvezetéssel felvonult a város fő utcáján.
Szabad edzésen Verbai Ádámnak volt difi törése.
A szabad edzés követően az első előfutamban Rébék minden segítség nélkül tetőre állította a gépét, majd a második előfutamban Szalai Norbi is követte példáját csillagos autójával.
DivI. második előfutamát a versenybíró az 5. körben leintette a pályára került gumisánc miat.
Ekkor történt, hogy a domb bíró félre értelmezett egy versenybírói utasítást és hamarébb a pályára lépet, teremtve egy balesetveszélyes helyzetet. Majd Karelnek akadtak váltó problémái és kényszerült szervízelésre.
A harmadik előfutamban Varga Attila megpördült és elvesztette vezető pozicióját.
Széria futam döntőjében Szalai ismét borult, így az 5. kör eredménye lett értékelve.
DivI döntőjében Gyalog Ricsi műszaki hiba miatt kiállt, Békési Józsinak bekopogott a motorja. A nap vesztese Kovács Pali akinek döntő utolsó körében tört el a gázpedálja és a második helyét volt kénytelen feladni.
DivII. Döntőjének 5. körének kezdetén már-már mondhatni szokás szerint Mihály Norbi borult egy nagyot, ráadásnak Nemes Robi még hátulról megtorpedózta őt. Versenybírót nehéz feladat elé állította ez a baleset, de mivel a futam fele teljesítve volt, így értékelhető volt.
Extra tuning döntőjében Rébék felejtett elkanyarodni a célegyenes előtti kanyarban, merőlegesen beleállt a szalagkorlátba.
Szuperdöntőben Vacsi Imi és Verbai Ádám kényszerült műszaki hiba miatt kiállni.

5. forduló eredményei:

Széria:

1.   55   Kovács Krisztián                     20p.

2.   00   Kugler Tamás                         17p

3.   73   Fazekas Gábor                        15p

4.   24   Szalai Norbert                         13p

Div-1:

1. 282 Balázs András                           20p

2. 227 Berkes István                            17p

3. 283 Fekete Imre                              15p

4. 219 Mihály Norbert                          13p

5. 279 Nemes Róbert                          12p

6. 226 Sáringer Imre                            11p

7. 201 Kocsik Tamás                           10p

8. 213 Fekete Tamás                            9p

 

Div-2:

1. 282 Balázs András                           20p

2. 227 Berkes István                           17p

3. 283 Fekete Imre                             15p

4. 226 Sáringer Imre                            13p

5. 201 Kocsik Tamás                            12p

6. 213 Fekete Tamás                           11p

7. 219 Mihály Norbert                          10p

8. 279 Nemes Róbert                            9p

 

Tuning:

1. 324  Páli Szabolcs                         20p

2. 375  Pálvölgyi Szilveszter               17p

3. 301  Nagy Sándor                        15p

4. 318  Vacsi Imre                            13p

5  305  Ferenczi Balázs                      12p

Extra Tuning:

1. 463  Varga Attila                          20p

2. 301  Rébék Zoltán                        17p

3. 217  Vass Gábor                          15p

 

Szuper Döntő:

1. 123  Kárász Attila                        20p

2. 282  Balázs András                      17p

3. 375  Pálvölgyi Szilveszter              15p

4. 157  Fehér András                      13p

5. 283  Fekete Imre                       12p

6. 305  Ferenczi Balázs                    11p

7. 219  Mihály Norbert                    10p

8. 318 Vacsi Imre                            9p

9. 193 Verbai Ádám                          8p

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.