6. Forduló Szamosi Tüzép kupa:

PDFNyomtatásE-mail

6. forduló

Felmerült a kérdés, hogy mindenkinek jól számoltuk a pontjait a nap végén. El kell ismernem ezen a sáros futamon nehéz feladat elé voltunk állítva. A div II kettéosztása nehézséget illetve pontozási problémát okozott.
Mivel a döntő futamokat az időjárás félbeszakította, helyezések a napi pontszámok alapján lettek kiszámolva (délelőtti megbeszélés szerint). A rögzített helyezések szerint az eredmények véglegesek.

Széria:
1.    55 Kovács Krisztián 20 pont
2.    00 Kugler Tamás 17 pont

Divízió I:
1.    157 Fehér András 20 pont
2.    123 Kárász Attila 17 pont
3.    193 Verbai Ádám 15 pont
4.    169 Békési József 13 pont
5.    142 Kovács Pál 12 pont
6.    110 Tenkei  László 11 pont


Divízió II:
1.    203 Dézsi Gábor 20 pont
2.    282 Balázs András 17 pont
3.    279 Nemes Róbert  15 pont
4.    283 Fekete Imre 13 pont
5.    227 Berkes István 12 pont
6.    219 Mihály Norbert 11 pont
7.    213 Fekete Tamás 10 pont
8.    217 Vass Gábor 9 pont

Tuning kat.:
1.    375 Pálvölgyi Szilveszter 20 pont
2.    318 Vacsi Imre 17 pont
3.    301 Nagy Sándor 15 pont
4.    305 Ferenczi Balázs 13 pont

Szabad kat.:
1.    211 Duda Gábor 20 pont
2.    227 Berkes István 17 pont
3.    129 Vida István 15 pont

 

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.