7. forduló Tótkomlós szezonzáró

PDFNyomtatásE-mail

Széria:

1.  55   Kovács Krisztián        20p
2.  15   Molnár Zsolt             17p
3.  73   Fazekas Gábor          15p
4.  00   Kugler Tamás           13p

Div-1:

1. 123    Kárász Attila            20p
2. 193    Verbai Ádám           17p
3. 142    Kovács Pál              15p
4. 110    Tenkei László          13p
5. 157    Fehér András          12p
6. 169    Békési József           11p

Div-2:

1.  227    Berkes István          20p
2.  283    Fekete Imre           17p
3.  219    Mihály Norbert         15p
4.  279    Nemes Róbert         13p
5.  201    Kocsik Tamás          12p
6.  217    Vass Gábor             11p
7.  213    Fekete Tamás         10p
8.  225    Szabó Balázs             9p

Tuning:

1.  375   Pálvölgyi Szilveszter   20p
2.  301   Nagy Sándor            17p
3.  318   Vacsi Imre               15p
4.  101   Molnár Zsolt             13p
5.  305   Ferenczi Balázs          12p
6.  282   Balázs András            11p

Extra tuning:

1.  463  Varga Attila           
2.  211  Duda Gábor             
3.  301  Somogyi Géza           

Szuper Döntő:

1.  123  Kárász Attila            20p
2.  283  Fekete Imre           17p
3.  193  Verbai Ádám           15p
4.  219  Mihály Norbert        13p
5.  318  Vacsi Imre              12p
6.  375  Pálvölgyi Szilveszter  11p
7.  101  Molnár Zsolt            10p
8.  201  Kocsik Tamás            9p
9.  157  Fehér András            8p

Szerelő:

1.    227  Farkas Gábor
2.    318  Páli Szabolcs
3.    211  Laczkó Norbert
4.    301  Rébék Zoltán
5.    279  Nemes Bálint
6.    463  Aponyi Zoltán
7.    217  Mészáros Zsolt
8.    73    Cseh Tibor
9.    219  Kiss Csaba

 

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.