Bajnokság állása 4. forduló

PDFNyomtatásE-mail

Széria:
1. 00 Kugler Tamás 77 pont
2. 55 Kovács Krisztián 58 pont
3. 24 Szalai Norbert 30 pont
4. 58 Hürkecz Ferenc 20 pont
5. 17 Kovács Tamás 17 pont
6. 94 Buzsik László 15 pont
7. 21 Moldován Attila 15 pont
8. 93 Liszkai Mihály 13 pont
9. 92 Buzsik Zsolt 12 pont

Divizió I.:
1. 123 Kárász Attila 73 pont
2. 193 Verbai Ádám 64 pont
3. 157 Fehér András 59 pont
4. 103 Kugler Gábor 42 pont
5. 196 Békési József 27 pont
6. 142 Kovács Pál  26 pont
7. 184 Szlovák Zsolt 22 pont
8. 182 Abai László 20 pont
9. 112 Gyalog Rihárd 13 pont
10. 126 Kiss Csaba 12 pont
11. 110 Tenkei Lázsló 11 pont
12.  133 Vas Ádám 11 pont
13. 173 Boros Sándor 9 pont

Divizió II.
1. 282 Balázs András 68 pont
2. 279 Nemes Róbert 60 pont
3. 210 Mihály Norbert 54 pont
4. 227 Berkes István 50 pont
5. 213 Fekete Tamás 40 pont
6. 226 Sáringer Imre 38 pont
7. 217 Vass Gábor 34 pont
8. 203 Dézsi Gábor 15 pont
9. 201 Kocsis Tamás 12 pont
10. 184 Szlovák Norbert 11 pont
11. 225 Szabó Balázs 9 pont

Tuning:
1. 305 Ferenczi Balázs 50 pont
2. 318 Vacsi Imre 45 pont
3. 375 Pálvölgyi Szilveszter 40 pont
4. 301 Nagy Sándor 30 pont
5. 315 Páli Szabolcs 20
6. 376 Simonovics Iván 17 pont

Szuper döntő:
1. 157 Fehér András 55 pont
2. 193 Verbai Ádám 54 pont
3. 123 Kárász Attila 50 pont
4. 219 Mihály Norbert 40 pont
5. 279 Nemes Róbert 36 pont
6. 282 Balázs András 29 pont
7. 375 Pálvölgyi Szilveszter 26 pont
8. 227 Berkes István 25 pont
9. 226 Sáringer Imre 22 pont
10. 315 Páli Szabolcs 20 pont
11. 318 Vacsi Imre 13 pont
12.. 305 Ferenczi Balázs 11 pont





 

 

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Széria:
1. 00 Kugler Tamás 77 pont
2. 55 Kovács Krisztián 58 pont

3. 24 Szalai Norbert 30 pont
4. 58 Hürkecz Ferenc 20 pont
5. 17 Kovács Tamás 17 pont
6. 94 Buzsik László 15 pont
7. 21 Moldován Attila 15 pont
8. 93 Liszkai Mihály 13 pont

9. 92 Buzsik Zsolt 12 pont

Divizió I.:
1. 123 Kárász Attila 73 pont
2. 193 Verbai Ádám 64 pont
3. 157 Fehér András 49 pont
4. 103 Kugler Gábor 42 pont
5. 196 Békési József 27 pont

6. 142 Kovács Pál  26 pont
7. 184 Szlovák Zsolt 22 pont
8. 182 Abai László 20 pont

9. 112 Gyalog Rihárd 13 pont

10. 126 Kiss Csaba 12 pont
11. 110 Tenkei Lázsló 11 pont

12. 133 Vas Ádám 11 pont

13. 173 Boros Sándor 9 pont

Divizió II.
1. 282 Balázs András 68 pont
2. 279 Nemes Róbert 60 pont

3. 210 Mihály Norbert 54 pont
4. 227 Berkes István 50 pont

5. 213 Fekete Tamás 40 pont

6. 226 Sáringer Imre 38 pont
7. 217 Vass Gábor 34 pont

8. 203 Dézsi Gábor 15 pont

9. 201 Kocsis Tamás 12 pont
10. 184 Szlovák Norbert 11 pont

11. 225 Szabó Balázs 9 pont

Tuning:

1. 305 Ferenczi Balázs 50 pont

2. 318 Vacsi Imre 45 pont
3. 375 Pálvölgyi Szilveszter 40 pont
4. 301 Nagy Sándor 30 pont
5. 315 Páli Szabolcs 20
6. 376 Simonovics Iván 17 pont

Szuper döntő:

1. 157 Fehér András 55 pont
2. 193 Verbai Ádám 54 pont

3. 123 Kárász Attila 50 pont

4. 219 Mihály Norbert 40 pont
5. 279 Nemes Róbert 36 pont
6. 282 Balázs András 29 pont
7. 375 Pálvölgyi Szilveszter 26 pont
8. 227 Berkes István 25 pont

9. 226 Sáringer Imre 22 pont

10. 315 Páli Szabolcs 20 pont
11. 318 Vacsi Imre 13 pont
12.. 305 Ferenczi Balázs 11 pont




 

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.