Bajnokság állása 6. forduló után.

PDFNyomtatásE-mail


Széria:

1. 00 Kugler Tamás 111 pont
2. 55 Kovács Krisztián 98 pont
3. 24 Szalai Norbert 43 pont
4. 58 Hürkecz Ferenc 20 pont
5. 17 Kovács Tamás 17 pont
6. 94 Buzsik László 15 pont
7. 21 Moldován Attila 15 pont
8. 73 Szalai Norbert 13 pont
9. 93 Liszkai Mihály 13 pont
10. 92 Buzsik Zsolt 12 pont

Divizió I.:

1. 123 Kárász Attila        110 pont
2. 193 Verbai Ádám       96 pont
3. 157 Fehér András      94 pont
4. 196 Békési József      51 pont
5. 142 Kovács Pál          50 pont
6. 103 Kugler Gábor      42 pont
7. 110 Tenkei László      35 pont
8. 184 Szlovák Zsolt       22 pont
9. 182 Abai László          20 pont
10. 112 Gyalog  Richárd  13 pont
11. 126 Kiss Csaba         12 pont
12. 133 Vas Ádám         11 pont
13. 101 Bartok Norbert  10 pont
14. 173 Boros Sándor      9pont

Divizió II.

1. 282 Balázs András 105 pont
2. 279 Nemes Róbert 87 pont
3. 227 Berkes István 79 pont
4. 210 Mihály Norbert 78 pont
5. 213 Fekete Tamás 59 pont
6. 226 Sáringer Imre 49 pont
7. 217 Vass Gábor 43 pont
8. 203 Dézsi Gábor 35 pont
9. 283 Fekete Imre 28 pont
10. 201 Kocsik Tamás 22 pont
11. 184 Szlovák Norbert 11 pont
12. 225 Szabó Balázs 9 pont

Tuning:

1. 375 Pálvölgyi Szilveszter 77 pont
2. 305 Ferenczi Balázs 75 pont
3. 318 Vacsi Imre 75 pont

4. 301 Nagy Sándor 60 pont
5. 315 Páli Szabolcs 40
6. 376 Simonovics Iván 17 pont

Szuper döntő:

1. 123 Kárász Attila 70 pont
2. 157 Fehér András 68 pont
3. 193 Verbai Ádám 62 pont
4. 219 Mihály Norbert 50 pont
5. 282 Balázs András 46 pont
6. 279 Nemes Róbert 36 pont
7. 375 Pálvölgyi Szilveszter 41 pont
8. 227 Berkes István 25 pont
9. 226 Sáringer Imre 22 pont
10. 318 Vacsi Imre 22 pont
11. 305 Ferenczi Balázs 22 pont
12. 315 Páli Szabolcs 20 pont
13. 283 Fekete Imre 12 pont

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.