Vaz 21011

History - Lada

Lada 1300-es (zsiguli)


Gyártás éve:    1979
Tulajdonosok száma:    3
Gyártási időszak:    1974-87
Megtett kilométer felújítás óta:    27800 km.

alt
Műszaki adatok:
(forrás: VAZ 21011 Kezelési Utasítás, tulajdonos)

Hengerelrendezés:    soros
Hengerek száma:    4
Sűrítési viszony:    8,8:1
Furat/löket:    79/66mm
Lökettérfogat:    1294 cm3
Legnagyobb m. teljesítmény:    74 SAE-LE 5600 f/p-nél
Legnagyobb nyomaték:    9,6 mkg
Literteljesítmény:    52,5 DIN LE/l.


Karburátoros kétkamrás esőáramú, emulziós típusú, amelynél a fojtószelepek soros nyitásúak. Első légtorokátmérő 23 mm, főfúvóka 130, üresjárati fúvóka 45, a második légtorokátmérő 23 mm, főfúvóka 130, üresjárati fúvóka 60. Tüzelőanyag-tartály űrtartalma 39l, ebből 4-6,5l tartalék.



Villamos berendezés:

12V. Gyújtási sorrend: 1-3-4-2. A P-125 típusú gyújtáselosztó automatikus centrifugál gyújtásszabályzóval és kézi excenter típusú oktánszám-szabályozóval van felszerelve. Gyújtógyertya A 7 5XC M15X1,25 6E menettel.
Egyvezetékes rendszer, a negatív a testhez csatlakozik. Akkumulátor 12V, 55 Ah. Váltakozó áramú generátor I-221 jelű 42 A, feszültségszabályozó PP-380 jelű kétfokozatú. Önindítómotor CT221 jelű 1,3 kW.





Méretek:

Tengelytáv:    2424 mm
Nyomtáv elől:    1349 mm
Nyomtáv hátul:    1305 mm
Teljes hossz:    4043 mm
Szélessége:    1611 mm
Magassága:    1382 mm
Száraz súly:    955 kg
Összsúly:    1355 kg






Menetteljesítmények :

Maximális sebesség:    142 km/h
Üzemanyag fogyasztás:    8,5l/100km

Az autó újkori ára: 97000 Ft volt 1979-ben.


Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.