Like-fest and Lada

Lada kiállítás

Like-fest and Lada

A pusztaottlakai Like-fest-en szól a zene szól,
Lesz is ottan dinom -dánom szép zsiguli szó.
Ketten ültünk egy ladában Ő és Én magam,
Nagy gázt nyomtam s nem is volt szavam .
Egyszer aztán a ladánkhoz jött egy vén cigány,
megkérdezte hogy az itinert felírtuk e már.
A navigátor halkan csendben csak annyit felelt,
Az itinert, az itinert nem is szeretem.
Akinek ladája nincsen annak szíve sincs,
ha nem hiszed a ladában elől a kilincs.
Lesz egy kanyar, minek ívét titkolni fogod,
s ahol majd rendőr se lát , meg is forgatod.
Egyszer aztán nagy hír járta be a rally-t,
Wrc-s-hez szegődött És nála navigállt.
6hengeres BMW állt a kapujuk előtt,
A rally bálon , nem is volt még ilyen az előtt!
6 hengeres BMW-vel vitték az új párt,
körülöttük a betonon, nagy füstfelhő szált.
A navigátor még sem boldog könnyes a szeme,
Hiányzik a zsiguliból, az ismerős zene.
Elindultam rally 1-be hogy elfelejtsem őt,
Útóljára megállok , a garázsuk előtt.
Benézek s mit láttok ám?
A navigátor hegesztett egy ősrégi ladát!!! :DD

Forrás: Andris Kendy Kovács

 

Tereprali verseny:

Lada kiállítás

Az autózás egyik speciális ágazata. Népszerûségét az igazi erõpróba, a rendkívüli tájékozódási képesség és a precíz pontosság adja. A versenyek lebonyolítása min. 2 napos futam, min. 200 km össztávon.

Bővebben: Tereprali verseny:

 

Lada Niva 1,7i Teszt

Lada kiállítás

Az 1700-as, 82 lóerős, hengerenkénti befecskendezős motorral a Niva meglepően jól gyorsul, 60 kilométeres sebességig szinte bármilyen járművel lépést tart. Lámpától indulva néhányan meg is lepődhettek, hogy valahogy nem lomhadék már a Niva. Ennek ellenére bejáratósan viselkedtünk vele, gondolva arra, hogy egyszer még valakinél évekig fog szolgálni.

Bővebben: Lada Niva 1,7i Teszt

   

A Zsiguli-gyár és a Zsiguli-fejlesztés története

Lada kiállítás

Mint minden akkori, KGST-világban zajló történetnek, a Zsiguliénak is van egy hős, szovjet, ipari-innovációs változata, tele csillogó szemű sztahanovista munkásemberekkel. Meg egy földhözragadtabb, sok csúszással, soha be nem teljesült célokkal, de időnként mégis izgalmasabb sztorikkal zajló másik.


Togliatti ma

 

Bővebben: A Zsiguli-gyár és a Zsiguli-fejlesztés története

 

Lada difi

Lada kiállítás

Lada diferenciálmű 3d-ben, ha szét szetted  nézd meg és össze tudod rakni.

Lada difi: tovább...

   

1. oldal / 3

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.