Általános Versenyszabályzat


  1. A versenyen - Nevezési feltételek szerint - bárki indulhat, megfelelő műszaki állapotú autóval (biztonságos fék és  kormányszerkezet, bukósisak, öltözék és biztonsági öv), alkoholmentes állapotban. Nevezési feltételeket a mindenkori versenyszervező határozza meg és teszi közzé. 
  2. Egy autóval több versenyző is nevezhet.
  3. A versenyző a versenyen és a depóban, saját magának és másnak okozott kárért felelősséget vállal. Ha személyi sérülést okoz, azért úgyszintén a versenyző a felelős! Ezt a nevezési lap aláírásával tudomásul veszi!
  4. A verseny előre meghatározott számú körből áll. Lehetőleg minden futamon el kell rajtolni. Állórajtból indul a verseny, versenyruházat, kesztyű felvétele, biztonsági öv és bukósisak becsatolása után!
  5. Ha a pálya vagy a rendezőség hibájából a versenyző akadályoztatva van a továbbhaladásban, akkor a rendezőség új kört biztosít a versenyző számára! Más egyéb okból új körre nincs lehetőség!
  6. A pálya, zárt pálya. Pályán kívül, közúton, a KRESZ szabályainak megfelelően és betartva szabad csak közlekedni! A szabálytalanság kizárást von maga után!
  7. A pályán menet iránnyal szemben közlekedni tilos!  
  8. Junior kategóriában elindult versenyző csak szülői engedéllyel állhat rajthoz!
  9. A versenyző nevezéskor aláírásával igazolja, hogy a megadott adatok a valósággal megegyeznek, a szabályokat tudomásul vette!
  10. Tudomásul veszem, hogy a versenyen saját felelősségemre indulok, a rendezőséget semmiféle felelősség nem terheli sem a gépkocsit ért károkért vagy sérülésért, sem az általam okozott károkért, balesetekért!

LadaCross Versenyszabályzat <> Quad Versenyszabályzat

Új Fényképalbum

No categories found

Időjárás

Viharsarokring

Viharsarok Ring Bemutatkozik.

Több mint négy éve lelkes kis csapatunk nagy fába vágta fejszéjét, autócross és quad versenyek rendezésére alkalmas pályát hoz létre Pusztaottlakán a Dragán major területén amely a Viharsarok Ring nevet kapta.

Jelenleg közel 820 méteres pályaszak,  technikás ési gyors szakaszok váltják egymást. Felülete teljes hosszában föld. Széllessége 10 és 14 méterközt, az előzés teljes hosszában biztosított.

Verseny irányítása zárt körablakos buszból történik, pálya mentén védett bírói dombok vannak elhelyezve.

Rajtzsák 15 méter széles alkalmas 3-2-3-2 illetve 3-3-3-as rajtbesorolásra, rajtzsákba való beállásra a rajt előkészítőben készülhetnek a versenyzők. Rajt lámpás indításra. A rajt-cél vonal mentén köridő mérő antenna került beépítésre, amely még tesztelés alatt van.

A Pálya holt tereiben cross motorok és quadok számára ugratók és ügyességi akadályok lettek kialakítva.

Depó területe füves-gyepes, áram és vízvételi lehetőséggel. Versenyzőinknek szervízponyva használata ajánlott.

Portalanítás 50 köbméteres víztározóból kiépített öntöző rendszerrel történik.

Rendezvényeink egészségbiztosítását a Sani-med Trans végzi.

Lovas szakosztály

ViharsarokAMSE az egyesületen belül lovas szakosztályt hozott létre. Új nevünk: Viharsarok Autó-motor és Lovas Sportegyesület.

Szakosztály feladata:  a lovas sportot űző tagjainak versenyekre való felkészítése és a versenyeken való elindulásuk elősegítése. Részt vesznek a Lovas sportot és a hagyományőrző történelmi lovas játékok népszerűsítésében, lovas életvitel megismertetésében.

Céljaink: - a ló szeretetének elterjesztése

- a lovakkal való bánásmód elsajátítása

- az egészséges élet módba lovaglás beilesztése

- lovas sportolók képzése és versenyeztetése. hagyományos " örkénytábori " módszerek alapján. Amelynek alapelve: elől könnyű kéz, hátul stabil ülés.

Ezek mind megtalálhatók  Pusztaottlakán a Viharsarok Ringen.

" Ahhoz, hogy megtudjuk mutatni mire vagyunk képesek, meg kell tanulni egyensúlyban ülni a lovon " (Dallos Gyula mester edző).

Várunk minden érdeklődőt és leendő tagot.

Forrás: Janiga.